خشک آباد همینجاست بیا !
خشک آباد
خشک آباد همینجاست بیا !

 

خشک آباد همینجاست بیا !

وارد شهر شدی ، مرکز شهر پر از تنهایست

مردم شهر همه فامیل اند

جنسشان از یک چیز :

آب ، خاک ، گل و مشتی اندوه !

آنطرف مجنون است ، این طرف هم فرهاد

سر آن کوچه غم است

سر این کوچه پر از تنهایست !

راستی ! لیلی این شهر کم است .

پارک های این حوالی

نیمکت های خیالی

یاس های دل شکسته

پر از حسرت یک دیداراند !

و من اینجا منتظر بارانم ...!

سروده ی عبداله سلامت



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت13:43---5 آذر 1391
ممنونم از نظرتون...درسته حق باشماست....ولي راستش چون حرفهاي ذهنمه خيلي طولاني مينويسم...و خوب اين اولين تجربه است...و سعي ميكنم نظرتونو به كا ر ببرم...ممنونم موفق باشين

سمیر
ساعت11:01---20 مهر 1391
سلام دوست عزیز شما هم وبلاک خوبی داری ممنون میشم به من هم سر بزنی داداش

sara
ساعت12:13---24 شهريور 1391
mn movafeqam.link

کبوترحرم
ساعت23:08---8 شهريور 1391
واقعا که

baran
ساعت14:50---22 مرداد 1391
این شعره محشر بود.مخصوصا آخرش که گفتی و من اینجا منتظر بارانم.
نه که اسم خودم بارانه


الشاعرایوب الزرگانی کربلایی
ساعت16:54---15 مرداد 1391
وبلاگت خوبه..
ولی واقعاً خشک و بیابونیه....
یسری به وب من بزن ببین خوشت میاد یا نه...این آدرس منه..
http://www.sheyban.loxblog.com/
نظر یادت نره/


شب شکن 
ساعت9:52---1 مرداد 1391

سلام گلم
واقعا بی نظیر و زیباست
کاری کردی که هروقت انلاین میشم اول بیام یه سری به این وب بزنم وبرم
اگر زیاد نظر نمی ذارم ببخش چون همه نظرهام مثل هم میشن فقط باید بگم عالی ست

 

سلام شب شکن عزیز

ممنون از لطف و محبتت . واقعا دوست بزرگوار ٬ وجود شما مایه ی دلگرمیمه . خیلی دوستت دارم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 77448
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



کدهای جاوا اسکریپت